Květen 2007

Chloë

28. května 2007 v 20:52 | biamart |  Anglické obrázky

"Jednou přijde čas, kdy si uvědomíš,

že tvá práce má smysl.
Až ta chvíle přijde,
zůstane navždy ve tvém srdci."

• Když jsem ji poprvé uviděl, řekl jsem si, jo, holčička.Vůbec jsem ji neznal, a to, že je jí už devatenáct let, jsem později vyčetl z programu. Netušil jsem, že již od útlého dětství vykazovala všechny atributy typicky zázračného dítěte, roztomilost, neomylnou techniku a hlavně dostatek schopných lidí okolo sebe. Mnozí to štěstí nemají, mnozí ano, ale zase nemají neomylnou techniku, zato spoustu drzosti.

Cesta domů

28. května 2007 v 0:27 | biamart |  Anglické obrázky
19.5.2007
"Provázelas mě celou cestu...

Na skok ve Skotsku

27. května 2007 v 0:28 | biamart |  Anglické obrázky
18.5.2007
Na skok jsme nebyli jen ve Skotsku, ale předtím též ve městech Derby (slejvák), Stockton a Middlesbrough. Průmyslová města, která mě během opravdu krátkého pobytu pranic nezaujala. Snad to poslední studeným, ale docela akusticky příjemným sálem a pro mne též příjemným zjištěním, že "dobrý člověk ještě žije". Za to ale nemůže žádné město, za to může ten úžasný fakt, že "dobrý člověk ještě žije". A taky jsem měl trochu víc práce. A více práce znamená méně "poflakování se" po ulicích a fotografování.

Norwich

24. května 2007 v 14:40 | biamart |  Anglické obrázky
15.5.2007
Během naší cesty Anglií jsme navštívili i místa, o kterých by bylo určitě příjemné psát. Ale psát o Coventry, kde jsme sice hráli, ale de facto tam vlastně nebyli (bydleli jsme v Holiday Inn někde na kraji města v sousedství Tesca, Lídla, ASDA a zaječích nor) nebo cestě kolem Sherwoodu do Nottinghamu, kde pršelo (jak jinak), se mi nechce. Není totiž o čem. A o zastávce v Norwichi?

Primark

23. května 2007 v 10:55 | biamart |  Anglické obrázky

Tak Primark byste asi, zdůrazňuji asi, marně hledali na mapě nejen anglické, Walesu, Skotska, ale možná celé Evropy. Přitom tady v Anglii na něj určitě narazíte. Nachází se skoro na každé z pěších zón námi navštívených měst. Je to obchod. Obchod s textilem, šaty, kalhotami, botami, nejrůznějším oblečením dámským, pánským i dětským.

Llandudno

22. května 2007 v 16:54 | biamart |  Anglické obrázky

13.5.2007
Moje další, opět kraťounké setkání s Walesem mělo jeden velmi nepříjemný nádech, který bohužel zastínil vše ostatní. A tou nepříjemností byl déšť. A to opravdový. Déšť z nebe, ze země a ze všech světových stran. Vítr a zima, která se k němu přidala, způsobila to, že jsem byl promočený až na kůži, následkem toho vzteklý až daleko pod kůži. Proč?

Siiing!! Everybody!!!

21. května 2007 v 13:47 | M.Tupá |  Anglické obrázky

Caerdydd

20. května 2007 v 20:59 | biamart |  Anglické obrázky
10.5.2007
Croeso i Caerdydd, Prifddinas Cymru...

Míní-li někdo, že Caerdydd nemůže být v Anglii, má naprostou pravdu. Co tedy dělá v Anglických obrázcích? Ve chvíli, kdy jsem byl najat na cestu do Anglie, jsem ještě netušil, kam všude tato cesta povede. Navíc po zběžném prohlédnutí itineráře a zjištění počtu "odpracovaných hodin" jsem se o nějaké větší podrobnosti přestal zajímat.

Croydon – Základní tábor II

15. května 2007 v 11:36 | biamart |  Anglické obrázky
Croydon, kromě toho, že jsme v něm měli jeden volný den, se stal i naším dočasným útočištěm pro 'výpady' po jižní Anglii. Scénář byl vždy téměř totožný. Budík, sprcha, snídaně, nic, oběd, autobus, zkouška, rychle do města a zpět, koncert, pivo, autobus, hotel, sprcha, Myslivec, kufr, postel a spánek. Takže nic zvláštního. Jen v autobuse se občas spí, někdo hraje mariáš (tím pádem já nespím), sem tam nějaký film, většinou nedohraný a to je asi vše. Takhle probíhá 'anglická cesta'.

Bota ze Sheffieldu

14. května 2007 v 1:24 | biamart |  Anglické obrázky

Věnováno těm, které mám rád a na něž teď v Anglii neustále myslím

Croydon 7.5.2007

Tak koukám kolem,
co všechno prošlo mojím životem,
v kavárně pracuji,
ne pohozena někde za plotem.

Croydon

13. května 2007 v 0:48 | biamart |  Anglické obrázky
7.5.2007
'Město' Croydon, předměstí Londýna, vzdálené od Victoria Station nějakých dvacet minut jízdy příměstským vlakem, je naší další zastávkou. Celé tyto "Anglické obrázky" spíše než popisem cesty a líčením úchvatných a dobrodružných příhod, které se mně i nám dějí na každém kroku, jsou opravdu jen obrázky, fotkami, které stačím vyfotit v krátkém období mezi zkouškou a koncertem. Většinou se vybodnu na večeři, abych měl alespoň chvíli možnost poznat pár zákoutí navštívených měst. Nejsem zde na dovolené a času je málo, dá-li se vůbec o nějakém hovořit.

Sheffield

12. května 2007 v 0:09 | biamart |  Anglické obrázky
Z Leedsu se již stalo naše provizorní stanoviště, ze kterého pořádáme výpady do různých koutů Anglie. Hotel Jurys Inn mě už pomalu přestává bavit, znovu mi připomíná film Na hromnice o den více, znovu mi oddaluje odjezd domů.

Milton Keynes

11. května 2007 v 14:07 | biamart |  Anglické obrázky

2.5.2007
Reading se do mého povědomí dostal jen proto, že jeden zdejší fotbalista prokopl hlavu brankáři Chelsea Čechovi. Myslel jsem, když tam teď budeme účinkovat, že město poznám blíž. Nepoznal. Nebyl čas. Zůstane pro mne pořád jen místem, jehož jeden fotbalista prokopl hlavu brankáři Chelsea Čechovi.

Bydlíme totiž v Milton Keynes. Tam jsme se v hotelu Jurys Inn ubytovali, tam jsme taktéž snídali fazole a párky a vajíčka a džem a tam jsme se taky z krátkého výjezdu do Readingu vrátili.

Hull

10. května 2007 v 13:54 | biamart |  Anglické obrázky
1.5.2007
Jelikož nejsem, a to ani omylem, ranní ptáče, odbývám, kromě Zuzky, která většinou vypravuje kluky, hlavně svou snídani. Buď spěchám do práce, kterou začínáme nesmyslně brzy, již v půl desáté, nebo naopak stávám pozdě a nechce se mi zaplácat žaludek hodinu před obědem. A obědy, zvláště ty, které připravuje Zuzík, si opravdu nemohu nechat ujít. Snídaně je tudíž velmi jednoduchá a skládá se zpravidla ze sýrem namazaného rohlíku nebo kluky oblíbeného čokapiku se skořicovou příchutí a hrnku mléka.

Leeds

9. května 2007 v 13:40 | biamart |  Anglické obrázky
30.4.2007
Ležím na posteli v pokoji číslo 107 v hotelu Jurys Inn, na vedlejší posteli spí můj spolunocležník, a na to, že je teprve 18.50 zdejšího času, jsme oba dva docela vyřízení. On víc, ale já to asi taky dlouho nevydržím. A vše tohle se odehrává (neodehrává) v severoanglickém městě Leeds.

Je 30. dubna, den čarodějnic, jsme druhý den na cestě a v hlavě zmatek. Noční přejezdy, pořád nemohu pochopit, jak na něco takového mohu ještě kejvnout. Smrt téměř na krku, a pořád si myslím, že tyto hrůzostrašné autobusové cesty zvládnu jako zamlada.